23. مهر 1402 - 9:22   |   کد مطلب: 9598
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: یک‌میلیون و ۳۹۳ هزار و ۲۸۴ نفر در همدان شامل ۴۸۷ هزار و ۹۳ خانوار مشمول استفاده از طرح کالابرگ الکترونیکی هستند.

به گزارش پایگاه خبری قهاوندخبر، یوسف شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص مشمولان طرح کالابرگ الکترونیکی در استان اظهار کرد: تا این مرحله از اجرای طرح دهک‌های یک تا هفت مشمول استفاده از مزایای ۱۲۰ هزار تومان افزایش یارانه به شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید به صورت الکترونیکی هستند.

وی افزود: از مجموع یک‌میلیون و ۸۰۸ هزار و ۶۱۷ نفر جمعیت استان همدان یک‌میلیون و ۳۹۳ هزار و ۲۸۴ نفر شامل ۴۸۷ هزار و ۹۳ خانوار در استان مشمول استفاده از این طرح هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه تاکنون ۶۰ هزار و ۲۴۳ خانوار با ۱۳۴ هزار و ۱۶۶ تراکنش از طریق طرح کالابرگ الکترونیک خرید کرده‌اند عنوان کرد: کالاهای هدف شامل شیر کم‌چرب، پنیر، ماست، تخم مرغ، گوشت، مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج، قند، شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله است.

وی خاطرنشان کرد: در صورت خرید الکترونیکی به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان در فروشگاه‌های مجری این طرح، به صورت اتوماتیک به ازای هر نفر ۱۲۰ هزار تومان به یارانه خانوارها افزوده می‌شود.

شعبانی هدف از اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی را کمک به هدفمندی یارانه‌ها، مدیریت نقدینگی در بازار، کنترل تورم، کمک به معیشت اقشار نیازمند و کنترل و مدیریت فاصله تورمی کالاهای اساسی دانست.

وی افزود: در حال حاضر یک‌هزار و ۵۰۲ شعبه شامل یک‌هزار و ۶۲۵ صندوق و ترمینال فروش در فروشگاهای زنجیره‌ای و صنفی استان در حوزه شهری و روستایی در حال ارائه خدمات در قالب اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی هستند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار