22. آبان 1402 - 7:49   |   کد مطلب: 9600
آیین افتتاحیه اولین رویداد جام رسانه‌ای امید در کشور به همت بسیج رسانه

به گزارش پایگاه خبری قهاوندخبر، آیین افتتاحیه اولین رویداد جام رسانه‌ای امید در کشور به همت بسیج رسانه با حضور استاندار همدان، مسئول بسیج رسانه کشور و اصحاب رسانه در استانداری همدان برگزار شد.

مسؤول  سازمان بسیج رسانه گفت: رویداد «جام رسانه‌ امید» با هدف جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امید آفرینی آغاز به کار کرد.

مرتضی کارآموزیان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و شهادت خبرنگارن عنوان کرد: در هیچ دوره ای از تاریخ چنین روندی را نداشته‌ایم که ظرف مدت یک ماه ۵۰ خبرنگار را به شهادت برسانند و  ۷۰ مرکز رسانه‌ای را تخریب نمایند.

مسؤول سازمان بسیج رسانه کشور افزود: در سال ۲۰۱۲ میلادی، دو خبرنگار فرانسوی در مالی ربوده و کشته شدند و همه دنیا این موضوع را محکوم کردند و در سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۵ نیز کشته شدن خبرنگاران محکوم شد و قوانینی برای آن تعیین شد اما الان در حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کشته شدن مردم بی دفاع و ۵۰ خبرنگار سکوت کرده اند.

مسؤول سازمان بسیج رسانه خاطرنشان کرد: اگر به جبهه رسانه مقاومت اعتقاد داریم باید تحلیل‌ها و روشنگری‌ها اتفاق بیفتد به ویژه که ما اعتقاد داریم آزادی قدس نزدیک است.

کارآموزیان  با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص امید‌آفرینی، عنوان کرد: در ابتدای سال حضرت آقا تاکید فرمودند رسانه‌ها امید‌آفرینی در کشور را آغاز کنند، اگرچه بیش از این جهاد تبیین بر دوش رسانه‌ها بود.

مسؤول سازمان بسیج رسانه کشور گفت: هدف از برگزاری این رویداد دیدن نیمه پر لیوان و دستاورد های کشور در عرصه های گوناگون است.

وی خاطر نشان کرد: جهاد تبیین ،جهاد خدمت و جهاد امیدآفرینی سه مؤلفه رویداد است تا منویات مقام معظم رهبری به منصه ظهور برسد.

در این نشست استاندار همدان گفت:  خبرنگاران همدانی در جام امید رسانه، دستاورد های نظام و استان را تببین کنند.

قاسمی فرزاد افزود: تمامی فعالان رسانه همدان در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری به روشنگری و تبیین دستاوردهای نظام می پردازند.

در این نشست از دو خانواده شهید عرصه رسانه و خبر نیز تجلیل به عمل آمد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار