16. آبان 1395 - 9:26   |   کد مطلب: 5057
یه عده راه افتادن با پول این مملکت که باید خرج آبادانی همینجا بشه میرن سوریه و عراق می جنگن و اسم خودشونم گذاشتن مدافعین حرم.

به گزارش پایگاه خبری اسدآبادی ها، یه عده راه افتادن با پول این مملکت که باید خرج آبادانی همینجا بشه میرن سوریه و عراق می جنگن و اسم خودشونم گذاشتن مدافعین حرم.

خب به ماچه که توی عراق و سوریه داعش حمله کرده و داره جنایت می کنه و مردم رو میکشه؟ مگه ما خودمون تو کشور خودمون بدبختی نداریم؟

این همه فقیر و بیکار تو کشور داریم بعد پول این کشور رو می بریم توی یه جای دیگه خرج می کنیم که به ما هیچ ربطی نداره، آخه برای چی؟

یه مشت آدم بیکار برای پول میرن خودشون رو میندازن جلوی گلوله تا یه چیزی گیرشون بیاد که اونم از جیب ما ملت بدبخت میره.

فوقش داعش با ادعایی که بارها کرده و همچنین کلینتون هم اعتراف کرده میخواد بیاد به ایران حمله کنه، خب بیاد مگه چه عیبی داره؟

فوقش بعد از حمله میخواد بیاد تخت جمشید و مقبره کوروش بزرگ و بقیه آثار باستانی مارو تخریب کنه خب تخریب کنه فدای سرشون.

فوقش داعش بعدش میخواد بیاد تمامی مساجد و اماکن مذهبی و حرم امام رضا و بقیه بقعه های متبرکه رو منفجر کنه خب کنه به ماچه؟

فوقش بعدش میخواد مثل عراق و سوریه به زنان و دختران ایرانی تجاوز کنه و دخترا و زنای بدحجاب ایرانی رو سنگسار کنه، چه بهتر.

فوقش بعد ازون میخواد نوامیس ایرانی رو مثل نوامیس عراقی و سوری به بردگی بگیره و به عنوان کنیز خرید و فروش کنه، خدا خیرشون بده.

فوقش داعش بعدش میخواد نفت و گاز و ثروت های طبیعی و غیر طبیعی ایران رو به یغما ببره و بخوره و توف کنه تو صورت ما، نوش جونش.

فوقش بعد از حمله داعش تو ایران قحطی آب و غذا و دارو پیش میاد و یه عده از هموطنان از گشنگی و بیماری میمیرن، خب بمیرن.

نهایتش میخوان کل کنسرت هارو تعطیل و حرام اعلام کنن و خواننده هارو به جرم غنا خوندن اعدام کنن و از ساختمون پرت کنن.

دیگه خونه آخرش وقتی نا امنی شد ماها میزنیم میریم خارج اما نباید مدافعین حرم برن سوریه و عراق و پول این کشور رو توی اون کشورها بریزن دور. 

 

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.

آخرین اخبار