2. مرداد 1396 - 15:43   |   کد مطلب: 5117
به مناسبت هفته برزگداشت نماز جمعه در قهاوند صورت گرفت:
دیدار امام جمعه قهاوند با مسئولین ادارات سطح بخش
به مناسبت هفته بزرگداشت نماز جمعه در کشور امام جمعه منطقه قهاوند به همراه جمعی از مسئولین ستاد نماز جمعه قهاوند با حضور در ادارات سطح بخش با مسئولان و کارکنان ادارت دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری جهادپرس،به مناسبت هفته بزرگداشت نماز جمعه در کشور امام جمعه منطقه قهاوند به  همراه جمعی از مسئولین ستاد نماز جمعه قهاوند با حضور در ادارات سطح بخش با مسئولان و کارکنان ادارت دیدار کردند.

حجت الاسلام حسین محققی در دیدار ها ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین ادارات در برگزاری هرچه با شکوهتر نماز جمعه منطقه قهاوند گفت: با همدلی همیاری و مشارکت شما عزیزان است که شاهد هرچه با شکوهتر برگزار شدن نماز جمعه در منطقه قهاوند هستیم و امیدواریم شاهد پیشرفت روز افزون اینگونه برنامه ها باشیم.

وی افزود: بالاترین دست آورد نماز جمعه آگاهی بخشی و روشن گری و بصیرت افزایی و انسجام ملی حول محور ولایت فقیه و اسلام ناب به عنوان مهمترین مولفه عزت و اقتدار و پیشرفت کشوری می توان یاد نمود .

امام جمعه منطقه قهاوند گفت:برای حفظ و تقویت روحیه انقلابی تریبونهای نماز جمعه و ائمه محترم جمعه می توانند با رفتار انقلابی و بیان صریح و صادقانه گفتمان و مواضع انقلاب نقشی استراتژیک و ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام محققی گفت:وی گفت: لازم می دانم از حضور پر شور و شعور مسئولین محترم ادارت ،جوانان و نوجونان منطقه قهاوند در نماز جمعه علیرغم همه مشکلات و محرومیت ها صمیمانه تشکر وسپاس گزاری نمایم حضور گسترده ای که همواره موجب تحسین مسئولان و میهمانان حاضر در نماز جمعه گشته است .

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار