2. مرداد 1396 - 15:46   |   کد مطلب: 5118
در این دیدار از خانواده محترم شهید سلیمی و پدر بزرگوار شهید صالحی که هر هفته در نماز جمعه حضور دارند تقدیر و لوح یادبودی اهدا گردید .

به گزارش پایگاه خبری جهادپرس، در این دیدار از خانواده محترم شهید سلیمی و پدر بزرگوار شهید صالحی که هر هفته در نماز جمعه حضور دارند تقدیر و لوح یادبودی اهدا گردید .

حجت الاسلام حسین محققی در این دیدار ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام گفت: عملیات مرصاد نشان دهنده ایثارگری و از خود گذشتگی جوانان غیرتمند و مردان و زنان سلحشور ایران اسلامی بود.

وی با تجلیل از صبر و مقاومت خانواده های معظم شاهد و ایثارگر افزود: رشادت و دلاوری رزمندگان اسلام و ایثار و از خود گذشتگی شهدای گرانقدر موجب شد، عملیات مرصاد در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

امام جمعه قهاوند ادامه داد: خون پاک شهدا و بردباری خانواده های آنان عزت و اقتدار را برای نظام به ارمغان آورد و لذا همه آحاد مردم و مسئولین وظیفه دارند که راه ارزشمند و اهداف والای شهدا را دنبال کنند.

وی گفت: داشته های کشور و انقلاب مرهون فداکاری و ایثار شهدا و صبر و شکیبایی خانواده های معظم این عزیزان است.
محققی اضافه کرد: افتخار ما خدمتگزاری به خانواده های شهدا و ایثارگر است و یقینأ فرزندان و نسل های آینده ساز این مرز و بوم، فداکاری و جان فشانی های شهدای گرانقدر را فراموش نخواهند کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار