13. شهريور 1396 - 23:33   |   کد مطلب: 5159
تولیت آستان قدس رضوی و عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان در مسیر رفع دغدغه های مردم حرکت کنندو به مردم مستضعف نگاه ویژه داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری جهادپرس،حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی شامگاه دوشنبه در اجتماع غدیریون چهارمحال و بختیاری در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه مسئولان در مسیر رفع دغدغه های مردم حرکت کنند و به مردم مستضعف نگاه ویژه داشته باشند، اظهار داشت: مسئولان باید در مسیر تحقق موارد 12 گانه ای که مقام معظم رهبری با هیئت دولت مطرح کردند، حرکت کنند.

وی ادامه داد: ایستادگی در برابر استکبار از برکات انقلاب اسلامی است و این ایستادگی بی نظیر است.

تولیت آستان قدس رضوی و عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه حمایت مردم از مردم مظلوم فلسطین ستودنی است و در هیچ کجای دنیا مانند ایران از مردم مظلوم فلسطین حمایت نمی کنند، اظهار داشت: یکپارچی و وحدت امروز در کشور از برکات انقلاب اسلامی است.

نعمت ولایت فقیه از برکات انقلاب اسلامی است

وی با بیان اینکه نعمت ولایت فقیه والاترین و بزرگترین نعمت برای بشیریت است، ادامه داد: نعمت ولایت فقیه از برکات انقلاب اسلامی است.

تولیت آستان قدس رضوی و عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: به برکت انقلاب اسلامی هیچ بنبستی برای کشور وجود ندارد.

وی عنوان کرد: نعمت ولایت فقیه از والاترین نعمت ها است که برای هدایت انسان های از سوی خداوند تعیین شده است.

ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ضروری است

تولیت آستان قدس رضوی و عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه تاکید کرد: برای جامعه سازی قرآنی چهار اصله و پایه وجود دارد که نماز و امر به معروف و نهی از منکر از مهمترین پایه ها است.

وی اظهار داشت: ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ضروری است.

تولیت آستان قدس رضوی و عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مسئولان باید زمینه را برای تحقق فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه فراهم کنند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

آخرین اخبار