15. شهريور 1396 - 20:35   |   کد مطلب: 5203
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: 421 تماس شهروندان همدانی طی 24 ساعت گذشته در سامانه 125 به ثبت رسید.

به گزارش پایگاه خبری جهادپرس،محمدرضا بیاناتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات آتش نشانی طی 24 ساعت گذشته، اظهار کرد: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی سازمان، 9 عملیات حاصل تلاش آتش نشانان همدانی در این بازه زمانی بوده است.

وی به عملیات های انجام شده اشاره کرد و گفت: سه عملیات اطفاء حریق و 6 عملیات امداد و نجات حاصل تلاش آتش‌نشانان همدانی بود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان بیان کرد: حریق زمین زراعی در شهرک اندیشه، حریق مراتع و پوشش گیاهی در بلوار فرودگاه و تپه حاج عنایت منجر به انجام عملیات‌های اطفاء حریق شد.

وی به عملیات امداد و نجات انجام شده اشاره کرد و افزود: نجات افراد محبوس در منزل در میدان شیرسنگی،  مهار حیوانات در حصار امام(ره)، دو مورد تصادف در بلوار ارم و حادثه سقوط در چاه انجام عملیات‌های امداد و نجات را به دنبال داشت.

بیاناتی با اشاره به ثبت 421 تماس شهروندان همدانی در سامانه 125، تصریح کرد: تنها 9 مورد از تماس‌های برقرار شده منجر به انجام عملیات توسط آتش نشانان همدانی شد.

وی با بیان اینکه 13 مورد از تماس‌های برقرار شده در این بازه زمانی به منظور دریافت راهنمایی و مشاوره بوده است، ادامه داد: 42 تماس اشتباه نیز به سامانه 125 طی 24 ساعت گذشته رسید.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خاطرنشان کرد: متأسفانه 357 مورد تماس با هدف ایجاد مزاحمت، بیشترین میزان تماس‌های ثبت شده را به خود اختصاص داد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار