31. شهريور 1396 - 9:54   |   کد مطلب: 5251
رییس آموزش و پرورش قهاوند در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه شهر قهاوند عنوان کرد
آمادگی کامل مدارس منطقه قهاوند برای آغاز سال تحصیلی جدید
رییس آموزش و پرورش منطقه قهاوند ظهر امروز با حضور در جمع نمازگزاران نماز جمعه شهر قهاوند در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه قهاوند به تشریح عملکرد ستاد پروژه مهر 96 آموزش و پرورش قهاوند پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری جهادپرس، علیرضا غلامی ظهر امروز و در آستانه بازگشایی مدارس با حضور در جمع نمازگزاران نماز جمعه شهر قهاوند در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه قهاوند با عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و  با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سخنانی اظهار داشت: یکی از اهداف استقرار نظام الهی در جهان امنیت می باشد و امنیت امروز کشور عزیز ما در این جهان ناامن، مرهون ومدیون شهیدان وجانبازی وایثارگری رزمندگان هست و  باید همه وهمبشه دفاع مقدس را چون در و مرواریدی گرانها پاس بداریم.

     غلامی با بیان اینکه نمودار دفاع مقدس مجموعه ای است از برجسته ترین خاطرات ورشادتها افزود: فردا روز تابش خورشید علم وآگاهی بر سرزمین جهل ونادانی، فردا بهار تعلیم وتربیت به شمیم وعطر حسینی آمیخته میشود، فردا به میعادگاه آموختن می رویم از معلم وآموزگار الفبای زندگی از عاشورا وحسین درس آزادی وآزادگی از جبهه ودفاع مقدس درس ایثار ومقاومت را می آموزیم.

    ریس آموزش وپرورش قهاوند در بخش دیگری از سخنان خود خواستار مشارکت خانواده ها ، نهادها و سازمانها در امر آموزش و پرورش آینده سازان ایران شد و خاطر نشان ساخت: مدارس منطقه قهاوند دارای آمادگی کامل جهت بازگشایی مدارس می باشند.

     وی با بر شمردن تعدادی از توفیقات و رتبه های کسب شده در مجموعه آموزش وپرورش قهاوند در دوره ی دولت تدبیر وامید از همه ی کسانی که در ساختن بستر مناسب به منظور بازگشایی بهتر مدارس در روز اول مهر ماه  نقش داشتند به ویژه مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان، بخشدار بخش و شهردار قهاوند و سایر مسولین بخش تقدیر نمود وهمگان را به نقد منصفانه ی آموزش وپرورش فراخواند.

     رییس پروژه ی مهر 96 آموزش وپرورش قهاوند با استقبال ازجوان تر شدن نیروهای آموزش و پرورش قهاوند تصریح کرد: نیروهای سازماندهی شده به طور تخصصی و با رضایت وعلاقه مندی کامل کار خود را شروع خواهند کرد.

     غلامی در بخش پایانی سخنان خود از افزایش آمار دانش آموزان منطقه نسبت به سال گذشته خبر داد و خواستارهمدلی و تعامل همه ی افراد برای شروع سالتحصیلی با نشاط و سرشار ازشادابی برای دانش آموزان این منطقه شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار