5. مهر 1396 - 9:56   |   کد مطلب: 5254
با هدف نهادینه شدن فرهنگ نمازخوانی در بین دانش آموزان
زنگ نماز در مدارس منطقه قهاوند نواخته شد
رییس آموزش و پرورش قهاوند از نواخته شدن زنگ نماز همزمان با سراسر کشور در مدارس منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جهادپرس، با حضور امام جمعه شهر ، رییس آموزش و پرورش و کارشناسان حوزه پرورشی آموزش و پرورش منطقه در آموزشگاه حضرت خدیجه (س) زنگ نماز به صورت نمادین در این مدرسه نواخته شد.

     علیرضا غلامی، رییس آموزش و پرورش منطقه  در ابتدای این مراسم با بیان اینکه مهم ترین پیام عاشورا زنده نگه داشتن فرهنگ نماز است، اظهار داشت: ترویج نماز و انس با قرآن در میان نوجوانان و جوانان از اهداف عالیه آ موزش و پرورش است و اگر سبک زندگی ائمه و معصومین را نهادینه کنیم ، از مشکلات اجتماعی پیشگیری میشود.

     حجت الاسلام والمسلیمن حسین محققی، امام جمعه شهر قهاوند در این مراسم صداي نماز را زيباترين و ملكوتي ترين آهنگ ها و صدا ها دانست و ضمن قرائت آيه هايي از  سوره حمد تا كيد كرد: خدا به ما اجازه داده كه از او طلب كنيم و درخواست داشته باشيم و در اين طلب حتي مسير را طبق فرمايش او مشخص كنيم

     وي خطاب به دانش آموزان بيان داشت: ما در آيه اهدنا الصرط المستقيم مي خواهيم كه ما را به راه راست هدايت كند و راه آناني كه بهشان نعمت داده و نه آناني كه گمراه شده اند و مورد غضب قرار گرفته اند.

     لازم به ذکر است در ادامه نمار ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام محققی  و با حضور مسئولین آموزش و پرورش ، عوامل آموزشگاه و دانش آموزان در نمازخانه دبیرستان حضرت خدیجه(س) اقامه شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار