17. مهر 1396 - 7:09   |   کد مطلب: 5279
اولین جلسه ی انجمن اولیا ومربیان در آموزشگاه حضرت خدیجه (س) با حضور رییس آموزش و پرورش منطقه، کارشناس انجمن اولیا و مربیان و کارشناس حراست و والدین دانش آموزان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری جهادپرس،علیرضا غلامی در این جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و تاکید بر زنده نگاه داشتن فرهنگ عاشورا خواستار ایفای نقش  بیشتر والدین دانش آموزان در مدرسه شد و گفت: انجمن اوليا و مربيان مظهر همکاري خانه و مدرسه در امر تعليم و تربيت کودکان و نوجوانان است. خانه و مدرسه دو نهاد تربيتي مهم به شمار مي آيند که در صدر عوامل تاثيرگذار بر روند رشد و تکامل رفتار و منش نوباوگان جامعه قرارداشته از اين رو مهمترين عامل در تربيت ورشد فکري و اخلاقي، هماهنگي و همسويي نظري و عملي ميان مربيان و خانواده است.

غلامی افزود: اوليا به عنوان صاحبان اصلي سرمايه هاي با ارزش داراي حق اظهار نظر، حق نظارت و در برخي موارد حق دخالت در مسائل آموزش و پرورش هستند و تنها در اين صورت است که فرآيند پيچيده و عميق تربيت و تعليم مي تواند به شکل صحيح و شايسته اي به اجرا گذاشته شده و موجب رشد و تعالي شود.

رییس آموزش و پرورش قهاوند با تاکید بر اهمیت ارتباط میان خانواده و مدرسه تصریح کرد: خانه و مدرسه زمانی می توانند رسالت آموزشی و تربیتی خاص خود را به نحو مطلوب انجام دهند که هر یک شناخت تربیتی کافی داشته باشند و نقش تربیتی خاص خود را با بصیرت ایفا کنند.

گفتنی است در ادامه این جلسه انتخابات انجمن اولیا و مربیان دبیرستان حضرت خدیجه(س) به منظور انتخاب اعضای جدید انجمن برگزار شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار