18. مهر 1396 - 16:42   |   کد مطلب: 5297
صبحگاه مشترک دانش آموزی با حضور مسئولان و دانش آموزان در پاسگاه انتظامی شهر قهاوند برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری جهادپرس،به منظور پاسداشت تلاشهای و مجاهدتهای نیروهای پر تلاش و خستگی ناپذیر انتظامی و با حضور مسئولین منطقه و دانش آموزان مدرسه ی شهید رجایی در پاسگاه انتظامی شهر قهاوند برگزار شد.

 درابتدای این مراسم که به منظور پاسداشت تلاشهای و مجاهدتهای نیروهای پر تلاش و خستگی ناپذیر انتظامی و با حضور مسئولین منطقه و دانش آموزان مدرسه ی شهید رجایی در پاسگاه انتظامی شهر قهاوند برگزار شد سروان فاطمی امین، فرمانده پاسگاه انتظامی شهر قهاوند با برشمردن مجاهدت های نیروهای نظامی کشور از دانش آموزان خواست که با برنامه ریزی و آینده نگری از اجرایی شدن توطئه های دشمنان جمهوری اسلامی ایران جلوگیری نمایند.

 حجت الاسلام و المسلمین حسین محققی، امام جمعه شهر قهاوند در این مراسم با یاداوری شهادت مظلومانه شهید حججی نقش ارزنده شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را در زنده نگاه داشتن آموزه های عاشورایی تشریح کرد و مجموعه ی تعلیم و تربیت را به کادر سازی نیروهای انقلابی دعوت کرد.

    گفتنی است در این مراسم به منظور قدردانی ازتعامل سازنده مجموعه پاسگاه انتظامی قهاوند با آموزش و پرورش و سایر نهاد ها لوح سپاسی با امضای مشترک  امام جمعه محترم و ریاست آموزش و پرورش به فرماندهی پاسگاه قهاوند اهدا شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار