22. مهر 1396 - 8:03   |   کد مطلب: 5301
همزمان با سراسر کشور در منطقه قهاوند صورت گرفت
نواخته شدن زنگ عاطفه ها در مدارس منطقه قهاوند
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه قهاوند از برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه ها در مدارس منطقه با مشارکت کمیته امداد قهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جهادپرس، محمد رضا کلهری با اعلام این خبر اظهار داشت: هر کمک و هدیه ای از سوی دانش آموزان متمکن نباید عاملی برای منت گذاشتن بر سایر دانش آموزان نیازمند شود زیرا در این صورت حلاوت این کار نیکو نیز باطل خواهد شد.

    معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش قهاوند با بیان اینکه جشن عاطفه به دنبال تقویت فرهنگ احسان و انفاق در بین جامعه است، تصریح کرد: کمکهای مادی در درجه دوم اهمیت قرار دارد زیرا با برگزاری این جشن تلاش می شود دانش آموزان هرچه بیشتر و بهتر با فرهنگ کمک به همنوع و نوعدوستی آشنا شوند.

    جلیلی رییس کمیته امداد امام خمینی (ره)  شهر قهاوند انتقال فرهنگ انفاق به دانش آموزان در سطح مدارس را از اهداف برگزاری جشن عاطفه ها دانست و اظهار داشت: تمام دانش آموزان، معلمان و مدیران مدارس در برگزاری این مراسم همکاری داشتند.

    رییس کمیته امداد  قهاوند خاطرنشان کرد: این کمک ها پس از جمع آوری به مدیران مدارس تحویل داده می شود تا برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت هر مدرسه مورد استفاده قرارگیرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار