23. مهر 1396 - 16:04   |   کد مطلب: 5325
در پی اظهارات وقیحانه رئیس جمهور آمریکا در خصوص مردم و نظام ایران اسلامی، خبرنگار جهاد پرس به میان مردم رفته و نظر آن ها را در مورد این یاوه گویی ها جویا شده است.

به گزارش پایگاه خبری جهادپرس،بعد از اظهارات اخیر ترامپ علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران، شهروندان قهاوندی ترامپ را دیوانه خواندند و با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری و امام راحل(ره)،اعلام کردند که آمریکا و ترامپ هیچ غلطی نمی کنند.

  شهروندان قهاوندی در این گزارش سپاه پاسداران را محبوب ملت دانسته و حمایت قاطع خود را از این نهاد انقلابی اعلام کردند که در زیر آمده است:

مهرداد عبدالهی به خبرنگار ما گفت: بنا بر اظهارات فرمانده کل سپاه ترامپ پایگاه های منطقه ای خود را حداقل تا چند کیلومتر دورتر از برد 2000 هزار کیلومتری موشک های ایران ببردوگرنه با پاسخ قاطع سپاه مواجهه خواهد شد

وی گفت: خلیج همیشه فارس ایران محل دفن ترامپ و سربازان متجاوز آنها است ترامپ دچار فراموشی شده و  برود بر روی قبر برخی از سربازان شون نگاه بکنه تا بفمه خلیج فارس کجاست.

امیر حسین کرمی یکی دیگر از اهالی قهاوند به خبرنگار ما  خطاب به ابله ترين رئيس جمهورگفت:مردك مگر از روي جنازه من ايراني ردبشي وخواسته باشي به سپاهي كه نورچشم ملت است توهين وياوه گويي كني .

یوسف چهاردولی یکی دیگر از اهالی منطقه قهاوند بیان داشت: من چیزی بهش نمی گم چون دشمن ، دشمنی اش را می کند ... این ما هستیم که باید تصمیم درست و قاطع بگیریم و از او نترسیم.

وی همچنین بیان داشت: ترامپ واقعا آدم بیسواد و احمقی هستش نمیدونه که در ایران چیزی بنام دولت و مردم مفهومی نداره چون در ایران دولت و ملت یکی هستن و همه عاشقه ولایت هستند.

محمد هیزجی یکی دیگر از اهالی منطقه قهاوند به خبرنگار ماگفت: اونها از موفقیت های روز افزون ایران ناراحت اند و این جور مثل سگ پارس کردن ها فقط از روی ناراحتی شان است.

وی بیان داشت: دم تکان دادن آمریکائی ها به اسرائیل و آل سعود از قبل هم وجود داشت اما باید بدونه که همه ایران، هرکداممون یک سپاهی هستیم و هرچقدر سگ ولگردی مثل ترامپ پارس بکنه باز هم کاروان ایران اسلامی با بی اعتنایی به راهش ادامه میده.

دیدگاه شما

آخرین اخبار