22. آذر 1396 - 22:30   |   کد مطلب: 5918
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان:
۳۱۳ برنامه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در همدان برگزار شد
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان گفت: ۳۱۳ برنامه آموزشی پیشگیری از اعیتاد برای ۵۱ هزار و ۲۹۰ نفر در استان همدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری جهادپرس،سرهنگ هادی قزوینه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، با اشاره به اینکه آموزش در حوزه پیشگیری از اعتیاد از روش‌های بسیار مهم است، اظهار داشت: 313 برنامه آموزش پیشگیری از اعتیاد از ابتدای سال تاکنون توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر برگزار شده است.

وی افزود: 313 دوره آموزشی برای 51 هزار و 290 نفر که بیشتر مخاطبان این آموزش‌ها دانش‌آموزان و دانشجویان بودند در 9 ماهه امسال برگزار شده است.

قزوینه با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 20 میلیون و 379 هزار عدد قرص غیرمجاز در استان کشف شده است، عنوان کرد: این قرص‌ها خارج از چهارچوب وزارت بهداشت و درمان توزیع شده بودند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان با اشاره به اینکه در 9 ماهه امسال 4 هزار و 958 کیلوگرم مواد مخدر در استان همدان کشف و ضبط شده است، بیان کرد: امسال کشفیات مواد مخدر در استان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 30 درصد افزایش یافته است.

قزوینه ابراز کرد: در مجموع از ابتدای امسال تا هجدهم آذرماه 7 هزار و 539 خرده فروش، قاچاقچی، توزیع کننده، مصرف کننده و نگهدارنده مواد مخدر در سطح استان همدان دستگیر شده‌اند.

وی در خصوص اجرای طرح پاکسازی میدان امام(ره)، خیابان اکباتان، راسته زغالی‌ها، خیابان شهدا و پیرامون این محدوده تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون با اجرای طرح پاک‌سازی این خیابان‌ها حدود 170 معتاد، دست‌فروش معتاد، خریدار مواد و غیره در این خیابان‌ها دستگیر شده‌اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان اظهار داشت: با اجرای طرح پاک‌سازی میدان امام(ره)، خیابان اکباتان، راسته زغالی‌ها، خیابان شهدا و پیرامون این محدوده علاوه بر دستگیری معتادان، دست‌فروشان معتاد، خریداران مواد و معرفی آن‌ها به مراکز مربوطه حدود 9 هزار و 668 عدد قرص غیرمجاز نیز کشف و ضبط‌ شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار