4. دى 1396 - 23:45   |   کد مطلب: 6017
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: تصادف بین خودروی پراید و کامیون در جاده قدیم همدان ــ ساوه سه‌راهی چپوق‌لو منجر به کشته‌شدن دو سرنشین پراید شد.

به گزارش پایگاه خبری جهادپرس،سرهنگ رضا عزیزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان در مورد برخورد خودروی کامیون و پراید در همدان اظهار داشت: برخورد این دو خودرو در جاده قدیم همدان به ساوه اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اینکه علت برخورد این دو خودرو انحراف به چپ خودروی پراید بوده افزود: خودروی پراید در حال سبقت‌گیری از خودروی دیگر بوده که از روبه‌رو با کامیون برخورد می‌کند.

رئیس پلیس راه استان همدان تصریح کرد: تصادف بین خودروی پراید و کامیون عصر امروز ساعت 4 در پایان حوزه استحفاظی همدان به‌سمت ساوه رخ داده است.

عزیزی با بیان اینکه هر دو سرنشین خودروی پراید در این تصادف جان خود را از دست داده‌اند، عنوان کرد: سرنشینان خودروی پراید آقا و خانم 56ساله‌ای بودند.

رئیس پلیس راه استان همدان با تأکید بر اینکه خودروی پراید از سمت ساوه به‌سوی همدان در حال حرکت بود و خودروی کامیون از همدان به‌سمت ساوه حرکت می‌کرد، ابراز کرد: این دو خودرو در پایان حوزه استحفاظی همدان در سه‌راهی چپوق‌لو با یکدیگر برخورد کردند.

انتهای پیام/*

دیدگاه شما

آخرین اخبار