14. دى 1396 - 18:41   |   کد مطلب: 6125
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان با بیان اینکه رویدادهای گردشگری سال ۲۰۱۸ در همدان تأثیر به‌سزایی در ایجاد منابع اقتصادی و تولید ثروت دارد گفت: شهرداری همدان باید در تولید محتوای «رویداد ۲۰۱۸ گردشگری» صاحب‌نظر باشد.

به گزارش پایگاه خبری جهادپرس،رضوان سلماسی ظهر امروز در کمیسیون خدمات شهری با موضوع اجلاس 2018 با اشاره به تأثیرات برگزاری این رویداد برای همدان اظهار داشت: همدان با ظرفیت‌های مناسب جز پنج شهر گردشگری ایران معرفی شده است.

وی با بیان اینکه از ارکان رشد و توسعه شهر همدان با توجه به ساختاری که دارد توجه به رویداد 2018 است، افزود: با برنامه‌ریزی خوب و منسجم می‌توان با استفاده از این رویداد اثرات مثبتی را در وضعیت شهرنشینی، ایجاد منابع اقتصادی و تولید ثروت همدان ایجاد و  جامعه شهری همدان را مقداری توانمندتر کرد.

سلماسی با تأکید بر اینکه جذب و ماندگاری توریست بیشتر در شهر موجب توسعه اقتصادی شهر همدان می‌شود، تصریح کرد: سال آینده دو رویداد مهم در همدان اتفاق می‌افتد که یکی از این دو رویداد مجمع گفت‌وگو کشورهای آسیایی است که سران گردشگری کشورها در فصل بهار در همدان حضور پیدا می‌کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان اجلاس مؤسسات وابسته به سازمان جهانی گردشگری را از دیگر رویدادهای بزرگ برای همدان و گردشگری شهر دانست و گفت: این اجلاس در فصل پاییز سال آینده و احتمالاً در آبان ماه برگزار می‌شود که شرکت علیصدر میزبانی این نشست را به عهده دارد.

سلماسی با اشاره به اینکه می‌توان از این دو رویداد بیشترین بهره را برای معرفی همدان و کمک به شهر برد، بیان کرد: شهرداری به عنوان رئیس کمیته تبلیغات رویدادهای سال 2018 انتخاب شده است .

وی در مورد اهمیت برگزاری دو رویداد مهم در سال 2018 در همدان ابراز کرد: شهرداری از ارکان مهمی است که می‌تواند در برگزاری این رویدادها تأثیرگذار باشد و نه تنها در حوزه اجرای برخی اقدامات بلکه باید در بحث تولید محتوا و ارائه برنامه صاحب‌نظر باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه شهرداری بر تمامی اتفاقاتی که در سطح شهر رخ می‌دهد به صورت مستقیم ارتباط دارد، گفت: به همین سبب ایده و نظر مجموعه شهرداری همدان می‌تواند کارآمد و ثمربخش باشد.

سلماسی با تأکید بر اینکه در برگزاری این رویدادها می‌توانیم نگاهی به توسعه زیرساخت‌ها داشته باشیم، گفت: شهرداری در راستای ساماندهی ورودی‌های همدان و تبلیغات محیطی و مجازی وارد شده است.

وی با اشاره به اینکه باید از این بازه زمانی برای معرفی شهر همدان و ظرفیت‌های استان استفاده کرد، تأکید کرد: برای شروع کار پیشنهادهایی به کارگروه ارائه شده است  که باید تصمیم‌گیری شود که کدام‌یکی از این پیشنهادات کاربردی‌تر است.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان با تأکید بر اینکه چندان زمانی برای اجرای برنامه‌ها یا ارائه پیشنهادات برای برگزاری رویدادهای در سال 2018 باقی نمانده است، بیان کرد: باید هر چه زودتر لگوی این رویدادها طراحی، شعار و المان نیز برای این رویداد در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار