25. دى 1396 - 8:58   |   کد مطلب: 6256
رئیس پلیس راه استان همدان از افزایش تردد در جاده‌های استان همدان خبر داد و گفت: احتمال افزایش تصادفات به دلیل گرم بودن هوا در فصل زمستان و افزايش تردد در جاده‌ها وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری جهادپرس،رضا عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، از افزایش تردد در جاده‌های استان خبر داد و اظهار کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته و از طریق ترددشمار، سال گذشته در روزهای تعطیل تعداد تردد در جاده‌های استان به 290 هزار مورد می‌رسید که در حال حاضر به 400 هزار تردد رسیده است.

وی با اشاره به اینکه امسال 40 درصد بیشتر از سال گذشته تردد در جاده‌های استان ثبت شده است، گفت: با افزایش تردد در جاده‌ها  تصادفات نیز افزایش خواهد یافت.

رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه به دلیل نباریدن برف و سرد نشدن دمای هوا شاهد افزایش تردد در استان هستیم، افزود: چند روز پیش شاهد تصادف یک دستگاه موتورسیکلت و فوت سرنشین آن بودیم در حالی که طی این ماه‌ها سابقه تصادف را از سوی این وسیله نقلیه نداشتیم.

وی با تاکید به اینکه اگر همچنان آب و هوا تغییری نکند و این روند ادامه داشته باشد شاهد افزایش تصادفات در فصل زمستان خواهیم بود، گفت:‌ امیدوارم رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا چنین اتفاقاتی نیافتد.

عزیزی با بیان اینکه متاسفانه در دی ماه شاهد چندین فقره تصادف فوتی بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: هنوز آمار تعداد فوتی از سوی پزشک قانونی اعلام نشده اما در آذرماه شاهد افزایش فوتی بودیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار