3. بهمن 1396 - 18:59   |   کد مطلب: 6343
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: ۵۹۶ طرح از محل تسهیلات اشتغال فراگیر در کمیته‌های فنی استان همدان تصویب و به بانک‌های عامل معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری جهادپرس، سید احمد توصیفیان بعدازظهر امروز در جلسه کمیته فنی اشتغال فراگیر و سرمایه‌گذاری استان همدان اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح اشتغال فراگیر تعداد 596 طرح از محل تسهیلات اشتغال فراگیر در کمیته‌های فنی استان همدان تصویب و به بانک‌های عامل معرفی شدند .

وی با اشاره به اینکه تاکنون 338 طرح در حوزه کشاورزی و 10طرح در حوزه فرهنگی و هنری مصوب شده است، افزود: 21 طرح در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی و 145 طرح در حوزه صنعت معدن تجارت مصوب شده است.

توصیفیان بابیان اینکه 53 طرح نیز در سایر حوزه‌ها مصوب شده است، ابراز کرد: این تعداد طرح بااعتباری بالغ‌بر 3 هزار و 851 میلیارد ریال تصویب‌شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان ابراز کرد: از زمان شروع این طرح 12 جلسه کمیته فنی در محل اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان برگزارشده است.

توصیفیان با تأکید بر اینکه از کل طرح‌های بررسی‌شده تعداد 596 طرح بااعتبار بالغ‌بر 3 هزار و 851 میلیارد ریال در نظر گرفته‌شده است، تصریح کرد: این تعداد طرح با اشتغال‌زایی برای 3 هزار و 510 نفر مصوب و به بانک‌های عامل معرفی شدند.

وی اظهار داشت: از کلیه متقاضیان تسهیلات اشتغال فراگیر درخواست می‌کنیم برای دریافت تسهیلات با مراجعه به سامانه کارا http://kara.mcls.gov.ir ثبت‌نام و برای دریافت کد ره‌گیری اقدام کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار