17. بهمن 1396 - 22:50   |   کد مطلب: 6503
مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان خبر داد
ساخت 10 حمام برای نیازمندان از محل موقوفه امیرنظام در همدان
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از ساخت 10 حمام برای نیازمندان از محل موقوفه امیرنظام در استان همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جهادپرس،حجت الاسلام محمد کاروند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برنامه‌های ویژه ایام دهه فجر اداره اوقاف همدان در راستای اجرای نیات واقفان خیراندیش، اظهار کرد: کمک به بیماران صعب‌العلاج، کمک به بیماران بی‌بضاعت، کمک به حوزه‌های علمیه و کمک به بیمارستان امام حسین(ع) و شبکه بهداشت از محل  موقوفه سیف‌الدوله در برنامه است.

وی  با اشاره به اطعام نیازمندان از محل موقوفه سیف‌الدوله گفت: کمک به دانش‌آموزان و توزیع سبد کالا از محل این موقوفه در برنامه قرار دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به کمک به بیماران صعب‌العلاج از محل موقوفه بهاء‌الملک طی ایام دهه فجر، خاطرنشان کرد: کمک به مساجد از محل خیرات و مبرات در 16 مسجد در برنامه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اجرای نیت واقف خیراندیش در درمانگاه موقوفه بهاء‌الملک از محل موقوفه بهاء‌الملک به مدت 10 روز، گفت:‌ اطعام از محل خیرات و مبرات و موقوفه سیداسماعیل موتاب از دیگر موضوعات مورد توجه است.

کاروند از عرضه نان رایگان از محل خیرات و مبرات در استان طی ایام دهه فجر خبر داد و افزود:‌ کمک به بیماران صعب‌العلاج از محل موقوفه حاجی خان بکایی و کمک به حوزه‌های علمیه از محل موقوفه حاجی خان بکایی در دستور کار است.

وی با اشاره به توزیع سبد کالا از محل موقوفه حاجی‌خان بکایی، گفت: خرید دستگاه الکتروکوتر جراحی، ابزار شوی اتوماتی، دستگاه پمپ اتم مدل 1235 و دستگاه تله مانیتور برای بیمارستان فیروزآبادی از محل موقوفه فرمان‌فرماییان انجام شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان به توزیع سبد کالا از محل موقوفه حاج تقی دباغی و بانو اعظم میرزاده در روز 12 بهمن در دفتر امام جمعه تویسرکان اشاره کرد و افزود: اعزام سه اکیپ دندانپزشکی، چشم‌پزشکی و پزشک بانوان برای ویزیت رایگان از محل موقوفه سیدیدالله فاطمی طی 16 و 17 بهمن ماه به روستای عنبرقنبر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه کمک به مرکز توانبخشی کودکان معلول موسسه خیریه فاطمه زهرا(س) از محل موقوفه اسماعیل زمانیان در دستور کار است، گفت:‌ توزیع سبد کالا از محل موقوفه امیرنظام طی ایام دهه فجر در برنامه است.

کاروند از ساخت 10 حمام برای نیازمندان از محل موقوفه امیرنظام در روستاهای ازون دره شاوه، احمدآباد و نورآباد خبر داد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار