3. اسفند 1396 - 19:59   |   کد مطلب: 6670
مدیر درمان تامین اجتماعی همدان از خرید تجهیزات طرح ارتقاء هتلینگ برای دو بیمارستان تامین اجتماعی همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جهادپرس،علیرضا صفری در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به توسعه و نوسازی تجهیزات پزشکی مراکز درمانی تامین اجتماعی همدان اظهار کرد: دستگاه MRI بیمارستان آتیه همدان پس از پیگیری‌های مستمر طی چند ساله اخیر اکنون در مرحله افتتاح رسمی است.

وی با اشاره به خرید و نصب یک دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان آتیه همدان در سال 94 و بیمارستان دکتر غرضی ملایر طی امسال که آن نیز در مرحله افتتاح است، گفت: دستگاه‌های سونوگرافی، رادیوگرافی و فلوروسکوپی دیجیتال برای هر دو بیمارستان تابعه و درمانگاه تویسرکان خریداری شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی همدان با اشاره به اینکه پنج دستگاه رادیوگرافی دیجیتال برای این مراکز درمانی خریداری شد، گفت: تمام تجهیزات و امکانات مربوط به طرح ارتقای هتلینگ شامل تخت‌های بیمارستانی و...برای هر دو بیمارستان آتیه همدان و غرضی ملایر خریداری شده است.

وی با اشاره به تجهیز ناوگان حمل ونقل ستاد و واحدهای تابعه با خرید 9 دستگاه اتومبیل جدید و 6 دستگاه آمبولانس‌های روف کلاس A در سال 93، خاطرنشان کرد: یک دستگاه آمبولانس هایلوکس دو محوره برای درمانگاه اسدآباد در سال 94 خریداری شد.

صفری به تامین یک دستگاه آمبولانس هایلوکس دو محوره برای پلی کلینیک تخصصی شهید شهبازی در سال 95 اشاره کرد و افزود: با خرید این تجهیزات به دنبال رفع کمبودها و ارائه خدمات بهتر به بیمه‌شدگان بوده‌ایم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار