23. اسفند 1396 - 10:14   |   کد مطلب: 6807
رئیس گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه از ۱۵ اسفند تا کنون چهار مورد از اماکن بین راهی و ‌شهری متخلف پلمب شده است، گفت:۳ تن مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی نیز در همدان کشف شد

به گزارش پایگاه خبری جهادپرس،حسین علی نوروزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان٬ اظهار داشت: از 15 اسفند فعالیت‌های نظارتی و بازدیدهای گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی همدان در سطح استان آغاز شده و تا کنون چهار مورد از اماکن بین راهی و شهری متخلف پلمب شده است.

کشف سه تن مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی در استان

رئیس گروه بهداشت محیط و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: در طول بازرسی های انجام شده در این مدت٬ سه تن مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی از‌سطح استان جمع آوری و معدوم سازی شده است.

نوروزی به پلمب اماکن رفاهی بین راهی و شهری اشاره کرد و گفت: دو‌ مورد از موارد پلمب شده مربوط به امروز‌ و شهر همدان بوده است.

وی تصریح کرد: 122 کارشناس بهداشت محیط در طول ساعات اداری و 13 تیم کارشناسی دو‌ نفره در ساعات غیر اداری از اماکن حساس و غیر حساس استان بازدید و با متخلفین برخورد شدید می‌کنند.

رئیس گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی همدان ابراز کرد: کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای مجهز به ‌ابزار دقیق کلرسنجی و تشخیص سلامت مواد غذایی هستند. نظارت کارشناسان در ایام تعطیلات از شدت بیشتری برخوردار می‌شود.

نوروزی گفت: اماکن‌ رفاهی بین راهی٬ رستوران‌ها٬ اغذیه فروشی‌ها و محل‌های طبخ و عرضه مواد غذایی٬ از اماکن‌ حساسی‌اند که در طول این مدت حداقل دو‌‌ ‌بار به آن‌ها سرکشی می‌کنیم.

انتهای پیام/ش

دیدگاه شما

آخرین اخبار