27. اسفند 1396 - 21:25   |   کد مطلب: 6829
استاندار همدان با بیان اینکه عیدی من به مردم استان مطرح شدن همدان در جهان است، گفت: سال آینده، بزرگان و سران کشورهای جهان برای حضور در دو اجلاس گردشگری مهم به همدان می‌آیند و از این فرصت می‌توان برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی استفاده کرد.

به گزارش پایگاه خبری جهادپرس،محمد ناصر نیکبخت ضمن بازدید از دفتر ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز اظهار داشت: عملکرد این ستاد خوب بوده و برنامه‌های خیلی زیبایی داشته و با اقدامات انجام شده، همدان در حال نزدیک شدن به جایگاه شایسته‌ خود است.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به فضاسازی شهری افزود: سال آینده، بزرگان و سران کشورهای جهان برای حضور در اجلاس "اعضای سازمان گردشگری جهان" و "همدان پایتخت گردشگری آسیا" به همدان سفر می‌کنند و تصمیم داریم از این فرصت برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی استفاده کنیم.

استاندار همدان بیان کرد: رسانه ملی همکاری خوبی دارد و تیزر استان درباره رویداد همدان 2018 مرتب از شبکه‌های مختلف پخش می‌شود.

نیکبخت با بیان اینکه نگران وضعیت شهرداری نیستم، گفت: از عملکرد شهرداری رضایت دارم و سایر دستگاه‌ها نیز همکاری خوبی با آن دارند.

وی اعلام کرد: عیدی من به مردم استان همدان در نوروز 97 مطرح شدن همدان در جهان و برگزاری رویداد گردشگری همدان 2018 است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دفتر ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز در مجتمع عین‌القضات، مفسر قرآن، محدث و فقیه ایرانی راه‌اندازی شده و نمایی از آیین‌های باستانی ایران چون سفره هفت سین در آن ایجاد شده است.

ترسیم صحنه‌ای زیبا از جبهه‌های نبرد مزین به تصویر سردار سرلشکر شهید حاج "حسین همدانی" و هفت‌سین رزمندگان در جبهه‌ها از دیگر بخش‌های این ستاد به شمار می‌رود که برای بازدید مسافران نوروزی آماده شده است.

انتهای پیام/ ع

دیدگاه شما

آخرین اخبار