3. بهمن 1397 - 19:14   |   کد مطلب: 7272
رئیس آموزش و پرورش استثنایی همدان خبر داد
بهره‌مندی 67 دانش‌آموز همدانی از طرح خدمات حمایتی
رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان همدان از ارسال 67 پرونده اسناد پزشکی و خرید تجهیزات توانبخشی کودکان و دانش‌آموز با نیازهای ویژه به منظور بهره‌مندی از طرح خدمات حمایتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جهادپرس، پروین قربانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از ارسال 67 پرونده اسناد پزشکی و خرید تجهیزات توانبخشی کودکان و دانش‌آموز با نیازهای ویژه خبر داد و اظهار کرد: این کار به منظور بهره‌مندی از طرح خدمات حمایتی در سال 97 است.

وی افزود: با هدف تقویت فرصت‌های برابر و اثربخش توانبخشی، آموزشی و پرورشی و برخورداری کودکان و دانش‌آموزان استثنایی به سطح قابل دسترسی از سلامتی و زندگی مطلوب سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور خدمات حمایتی ویژه‌ای به تمام کودکان و دانش‌آموزان استثنایی واجد شرایط ارائه می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان همدان عنوان کرد: برای استفاده از این طرح داشتن بیمه پایه الزامی است و ارسال مدارک دانش‌آموزان تنها از طریق سامانه بهداشت مدارس استثنایی امکان‌پذیر است.

وی گفت: هزینه‌های مربوط به پرونده‌های ارسالی به سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، پس از بررسی و تأیید در کارگروه اجرایی قابل پرداخت است.

قربانیان خاطرنشان کرد: تاکنون 67 پرونده اسناد پزشکی و خرید تجهیزات توانبخشی و دارویی دانش‌آموزان این استان شامل نسخه دارویی و پاراکلینیکی، عینک، ویلچر، واکر، کفش طبی و سمعک جهت دریافت خدمات حمایتی به سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور ارسال شده که پس از تایید، مبالغ به حساب دانش‌آموزان واریز می‌شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار