25. بهمن 1397 - 11:46   |   کد مطلب: 7313
مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: هنوز بخشنامه‌ای برای توزیع اینترنتی گوشت، همراه با کد ملی به استان همدان نرسیده است.

به گزارش پایگاه خبری جهادپرس، «خرید گوشت با کد ملی» یکی از سوژه‌هایی است که مردم در سامانه فارس من با عنوان «خرید گوشت با کد ملی در همدان» ثابت شده است.

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه وارد گوشت با ارز ۴ هزار  و ۲۰۰ تومان همچنان برقرار است اظهار کرد: البته به واردکنندگان این امکان داده شده که بتوانند با ارز نیمایی نیز به واردات گوشت قرمز دست بزنند.

علیرضا شجاعی با اشاره به اینکه هر یک از این دو مورد شبکه جداگانه‌ای خواهد داشت افزود: درباره فروش اینترنتی گوشت هیچگونه مصوبه‌ای از سوی مراجع قانونی صادر نشده و ما نیز برخی از موارد را شنیدیم.

وی با بیان اینکه در تهران به صورت پایلوت این طرح را اجرا می‌کنند تصریح کرد: هنوز این طرح به استان همدان نرسیده است.

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه برخی از استان‌ها همچنان توزیع مستقیم را در دستور کار دارند ادامه داد: در استان همدان توزیع گوشت دولتی برای اقشار آسیب‌پذیر جامعه انجام می‌شود تا مصرف‌کنندگان آن نیازمندان واقعی باشند.

وی با اشاره به اینکه دولت برنامه‌ریزی می‌کند که توزیع واردات گوشت با ارز نیمایی چگونه باشد خاطرنشان کرد: برای شب عید نیز ذخیره‌سازی لازم انجام شده و سیاست کشوری نیز بر اساس ذخیره‌سازی و تأمین گوشت مورد نیاز مردم است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار