16. بهمن 1397 - 12:19   |   کد مطلب: 7319
یادواره 3 شهید گمنام و 190شهید منطقه قهاوند روز سه شنبه 16بهمن ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهر قهاوند برگزار گردید .

به گزارش پایگاه خبری جهادپرس،یادواره 3 شهید گمنام و 190شهید منطقه قهاوند روز سه شنبه 16بهمن ماه  پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهر قهاوند برگزار گردید .
در این مراسم که خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران ، مردم ولایت مدار و شهید پرور منطقه، حضور داشتند سردار فضلی فرمانده دانشگاه افسری امام حسین(ع) در سخنانی ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه و تبریک دهه مبارک فجر به تشریح عملیات کربلای 4 و5 پرداخت.
وی عملیات کربلای 4 را زمینه پیروزی عملیات کربلای 5 برشمرد و افزود امام (ره) فرمود ما برای ادای تکلیف به جبهه آمده ایم و کسی که به تکلیف عمل میکند شکست ندارد .

فرمانده دانشگاه افسری امام حسین(ع) سپاه خطاب به حاضرین گفت : جوانان شما در شب عملیات در طوماری به امام خویش نوشتند ما اهل کوفه نیستیم و شما را تنها نمیگذاریم وبه عهد و پیمان خود عمل کردند وی با اشاره به شرایط کنونی از مردم خواست با حضور در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن بار دیگر وفاداری خود به نظام ،رهبری و شهدا را بدنیا ثابت کنند .
در ادامه از خانواده های شهداتجلیل به عمل آمدو مراسم با مداحی مداحان اهل بیت (ع) به پایان رسید .

دیدگاه شما

آخرین اخبار