22. مهر 1398 - 4:06   |   کد مطلب: 7716
معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: روزانه حدود 70 تا 80 اتوبوس زائران اربعین حسینی را از همدان به مرز مهران منتقل می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری جهادپرس،صفر صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با توجه به افزایش سفر زائران به عتبات عالیات مقرر شده است که جابه‌جایی زائران در دو مرحله انجام شود.

وی ادامه داد: قرار است ابتدا زائران از مرزهای چهارگانه به پس‌کرانه همدان، کرمانشاه و اندیمشک انتقال یابند و زائران از این استان‌ها به شهرهای خود بازگردند.

معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به اینکه همدان پس‌کرانه 6 استان خواهد بود گفت: زائران استان‌های قم، گلستان، مازندران، خراسان رضوی، خراسان شمالی و مرکزی قرار است از مرزها به همدان انتقال یافته و از همدان به شهرهای خود بازگردند.

وی با بیان اینکه اکنون روزانه حدود 70 تا 80 اتوبوس برای انتقال زائران به مهران در نظر گرفته شده است گفت: از 24 مهرماه که بازگشت زائران افزایش می‌یابد، 600 دستگاه اتوبوس از مرزها به سمت همدان حرکت می‌کنند و به طور میانگین 800 اتوبوس جابه‌جایی زائران از همدان به سایر استان‌ها را خواهند داشت.

صادقی با بیان اینکه اتوبوس‌های 6 استان فوق که همدان پس‌کرانه آنهاست، برای انتقال زائران در همدان هستند گفت: این اتوبوس‌ها طبق شیفت‌بندی مسافران خود را ساماندهی کرده و جابه جا خواهند کرد.

انتهای پیام/89003/خ

دیدگاه شما

آخرین اخبار