28. مهر 1398 - 13:25   |   کد مطلب: 7732
معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث فرهنگی همدان از برپایی نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی از فردا به مدت پنج روز در همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جهادپرس،هاشم مظاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از برگزاری نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی از 29 مهر تا سوم آبان‌ماه در همدان خبر داد و اظهار کرد: در این نمایشگاه 182 غرفه آثار و صنایع‌دستی استان‌های کشور به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه سعی شده رشته‌های بومی و شاخص صنایع‌دستی عرضه شود گفت: در محوطه آن نیز سوغات شهرها به نمایش گذاشته خواهد شد.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث فرهنگی همدان گفت: در این نمایشگاه 62 غرفه به همدان، 40 غرفه به شهرستان‌ها و 80 غرفه نیز به سایر استان‌های کشور اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه اکثریت غرفه‌ها ورک‌شاپ صنایع‌دستی دارند افزود: روستاهای ملی و هدف گردشگری به علاوه شهرهای ملی و جهانی مانند ملایر، تویسرکان و لاله‌جین نیز غرفه‌هایی دارند که 13 غرفه به آثار صنایع‌دستی این شهرها اختصاص یافته است.

مظاهری در پایان برگزاری جلسات تخصصی سفال و سرامیک و بسته‌بندی و اجرای زنده صنایع‌دستی را جمله برنامه‌های نمایشگاه دانست و گفت: علاقمندان می‌توانند از 29 مهرماه آثار صنایع‌دستی را در این نمایشگاه بازدید کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار