17. آذر 1398 - 11:34   |   کد مطلب: 7828
مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان همدان گفت: هیچگونه شهر فروشی در حین اجرای طرح انجام نشد و تمام مصوبات برای شهروندان اجرایی شد.

به گزارش پایگاه خبری جهادپرس، حسن ربانی ارشد ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی همدان با بیان این که در طرح جامع، همدان به 3 ناحیه شمالی، مرکزی و جنوبی تقسیم شده است اظهار داشت: اقدامات عمرانی این در حال در حال اجرا است.

وی افزود: هیچگونه شهر فروشی در حین اجرای طرح انجام نشد و تمام مصوبات برای شهروندان اجرایی شد.

ربانی ارشد با اشاره به طرح‌‌های عمرانی حوزه مسکن در همدان گفت: تنها 216 واحد مسکن مهر در همدان ناتمام مانده و طرح 96 درصد پیشرفت داشته است.

مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان همدان عنوان کرد: بیش از 94 درصد از واحدهای مسکونی طرح مهر در همدان پیش فروش شده است.

ربانی ارشد با بیان این که ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن از امروز در همدان اغاز شده است تصریح کرد:  از مجموع 400 هزار واحد مسکونی این طرح 3 هزار و 500 واحد سهم شهر همدان است.

وی با اشاره به این که 9 میلیارد تومان یارانه برای مسکن مهر اسدآباد از اوراق خزانه جذب شد گفت: در شهر ملایر نیز بیش از 400 واحد مسکن تعاونی داریم که با حل موانع تسهیلاتی به زودی تکمیل می‌شوند.

مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به این که طرح مجموعه شهری همدان نیز پس از تکمیل به شورای عالی شهرسازی ارائه شد تاکید کرد: طرح جامع همدان هم 80 درصد پیشرفت درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با کمترین ایراد اجرا شده است.

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار همدان در این مراسم با بیان این که در انتخاب مدیران شایسته سالاری باید مد نظر باشد اظهار داشت: هیچ مدیری به خاطر این که فقط بومی آن شهر یا استان است انتخاب نمی‌شود.

محمودرضا عراقی افزود: بهترین‌های کشور را به همدان می‌آوریم تا به مردم استان خدمت کنند.

وی با اشاره به این که راه و شهرسازی وزارتخانه مهم و بزرگی است گفت: به دلیل گستردگی وظایف و فعالیت‌ها مدیران این وزارتخانه مسئولیت مهمی بر عهده دارند.

معاون استاندار همدان با بیان این که 6 کیلومتر از راه آهن ملایر به همدان اجرا شده است گفت: ایستگاه راه‌آهن همدان فاصله زیادی با شهر دارد که باید آن را به داخل شهر انتقال دهیم.

عراقی تاکید کرد: محور توسعه استان  گردشگری است و به همین منظور توسعه راه‌های ارتباطی استان در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/741/ ت

دیدگاه شما

آخرین اخبار