9. دى 1398 - 13:02   |   کد مطلب: 7947
رئیس سازمان بسیج طلاب استان همدان یوم‌الله ۹ دی را جزو ماندگارترین روزهای تاریخ ایران اسلامی عنوان کرد و خاص‌ترین شعار این روز را عشق مردم به ولایت، عاشورا و انقلاب دانست.

به گزارش پایگاه خبری جهادپرس،حجت‌الاسلام علی حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به چرایی نامگذاری ۹ دی به روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» اظهار کرد: اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم باید به این نکته توجه کرد که در تاریخ هر ملتی روزهای سرنوشت‌سازی وجود دارد که ماندگار شده‌اند.

وی افزود: کشور ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی روزهای تلخ و شیرین بسیاری را پشت سر گذاشته است که برخی از روزهای خوب آن از برجستگی‌ و ماندگاری خاص برخوردارند که ۹ دی ۸۸ از جمله آنهاست.

رئیس سازمان بسیج طلاب همدان گفت: در این روز حماسه‌ای رقم خورد که همه جناح‌های سیاسی و عموم مردم جدای از نگرش‌ها و اختلاف نظرها در دفاع از ارزش‌ها و در پاسخ به هنجارشکنان و آشوب‌طلبان و در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب بدون کوچکترین چشمداشتی به میدان آمدند.

وی افزود: شعاری که در این روز مطرح شد از رنگ و بوی خاصی برخوردار بود که آن هم عشق به ولایت، عاشورا، انقلاب و اعلام انزجار و نفرت از دشمنان و منافقان بود.

حسنی روشنگری و مقابله با فتنه‌گران را وظیفه همیشگی خواص در جامعه دانست و تاکید کرد: در این برهه از زمان باید همه ما حواسمان باشد که عده‌ای با ظاهر دوست و باطن دشمن وارد میدان می‌شوند و فضا را به نفع خود پیش می‌برند.

وی با بیان اینکه خواص باید مرز و حریم خود را مشخص کرده و مردانه از آرمان‌ها دفاع کنند گفت: همه مردم و مسوولان در کنار هم با بصیرت و پشتیبانی از ولایت فقیه که تنها راه حفظ نظام است در صحنه‌ها حضور موثر و آگاهانه‌ای داشته باشند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار