14. دى 1398 - 12:25   |   کد مطلب: 7974
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: شهید سلیمانی به ما آموخت که مقاومت همیشه راهگشاست.

به گزارش پایگاه خبری جهادپرس، سردار مظاهر مجیدی امشب در بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی با تقدیر از حضور پرشور مردم در نماز جمعه و راهپیمایی در محکومیت عملیات تروریستی دولت آمریکا اظهار کرد: ارتش مهدی موعود(عج) در حال شکل‌گیری است و حاج قاسم نیز به این قافله پیوست.

وی با بیان اینکه حوادث ۴۰ ساله گذشته جای شکی برای انسان در دشمنی آمریکا با ایران باقی نگذاشته است افزود: از سال ۱۳۳۲ تا کنون آمریکا بارها بدعهدی خود را اثبات کرده است اما برخی هنوز شک داشتند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه سردار سلیمانی از خود گذشت تا دین و ایران باقی بماند تصریح کرد: سردار سلیمانی وجودش را وقف نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده بود.

وی با بیان اینکه آمریکا مصداق پلیدی و خباثت است ادامه داد: آنچه که از شخصیت شهید سپهد حاج قاسم سلیمانی می‌آموزیم این است که نباید در راهی که می‌رویم شک کنیم او امروز به ما ثابت کرد که مقاومت راهگشاست.

مجیدی با اشاره به اینکه تا چهلم سردار سلیمانی برنامه‌های ‌ویژه‌‌ای داریم خاطرنشان کرد: حضور گسترده و با شکوه مردم همدان در راهپیمایی در کشور بازتاب گسترده‌ای یافت که همین جا از آنها قدردانی می‌کنم.

وی گفت: گاهی خون شهید برای از بین بردن شک لازم است و این خون شهید سلیمانی بود که بار دیگر راه حق را روشن کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار