8. بهمن 1398 - 11:30   |   کد مطلب: 8098
بازرس منطقه‌ای قرارگاه امام حسین (ع) در منطقه غرب کشور بیان داشت :حاج قاسم سلیمانی توانست با رهنودها و تدابیر مقام معظم رهبری جغرافیای انقلاب اسلامی را در دنیا وسعت ببخشد.

به گزارش پایگاه خبری جهادپرس، یادواره شهدای روستای هیزج و همچنین مراسم پاسداشت رشادت های حاج قاسم سلیمانی با حضور رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس خانواده معظم شهدا و عموم مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه منطقه قهاوند در روستای هیزج برگزار شد .

سردار مهدی صدیقی در یادواره شهدای روستای هیزج بیان داشت: شهادت حاج قاسم سلیمانی ویارانش در تاریخ ماندگار شد و همچنین صحنه های با شکوهی را که ملت ایران با حضور بی نظیر خود خلق کردند در هیچ کجایی دنیا نمیتوان مشاهده کرد .

وی‌گفت:سیلی محکم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تعبیر مقام معظم رهبری یوم اللهی بود در تاریخ این کشور بود نه به خاطر موشک هایی که زده شد بلکه به خاطر سیلی بود که به دشمن زده شد .

 گفت : عین السد مرکز فرماندهی وکنترل نیروهایی آمریکایی در عراق بود که با تدبیر و هوشمندی سپاهیان با خاک یکسان شد .

بازرس منطقه‌ای قرارگاه امام حسین (ع) در منطقه غرب کشور بیان داشت : فرمانده نیروی هوا فضای سپاه وظیفه کلیر کردن آسمان را به عهده نداشت بلکه ماموریت بر عهده کسان دیگر بود که متاسفانه باز امروز دارند دم از مذاکره میزنند .
صدیق گفت : بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی که دنیا به آن افتخار میکرد و حضور ملت و قدرت نظامی کشور را به رخ آمریکا کشید نباید دوباره دم از مذاکره بزنیم .

وی افزود : حاج قاسم با طرح های بی‌نظیر خود توانست تمام مشکلات و موانع را از پیش رو برداشت .

صدیق گفت : هنر حاج قاسم این بود که توانست با کمترین امکانات توانست جبهه مقاومت را تشکیل دهد .

وی گفت: او به تنهایی توانست جغرافیای انقلاب اسلامی را وسعت ببخشد

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار