21. بهمن 1398 - 11:54   |   کد مطلب: 8210
مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین سرعت وزش باد با ۱۱۲ کیلومتر بر ساعت مربوط شهرستان قهاوند بوده است.

به گزارش پایگاه خبری جهادپرس،محمد حسن باقری شکیب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: از دو روز گذشته شاهد وزش شدید باد در نقاط مختلف استان هستیم. وزش باد تا روز دوشنبه ادامه دارد و به تدریج از سرعت آن کاسته می‌شود.

وی با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته سرعت وزش باد در همدان نیز به 83 کیلومتر بر ساعت رسیده است، ابراز کرد: در این مدت افزایش سرعت وزش باد خساراتی را در نقاط مختلف شهر بر جای گذاشته است.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان اظهار داشت: از امروز تا روز سه شنبه احتمال بارش خفیف برف در نقاط مختلف استان وجود دارد.

هوای همدان سرد می‌شود

باقری شکیب از کاهش دمای محسوس در استان خبر داد و گفت: از فردا باید شاهد کاهش محسوس دما در نقاط مختلف استان باشیم. این کاهش دما تا روز چهارشنبه ادامه دارد.

وی به وضعیت دمای استان در روز گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: در این مدت ملایر، اسدآباد و نهاوند با حداکثر دمای 15 درجه به عنوان گرمترین شهرستان های استان و گل تپه و رزن با حداقل دمای منفی 3 درجه، به عنوان سردترین نقاط استان گزارش شده است.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان افزود: دمای شهرستان همدان نیز در 24 ساعت گذشته بین 12 و 2 درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار