23. بهمن 1398 - 9:56   |   کد مطلب: 8220
رئیس سازمان عمران و نوسازی شهرداری همدان گفت: دو دستگاه فلاسک لکه‌گیر آسفالت به منظور ارتقای کیفیت آسفالت همدان توسط شهرداری خریداری شد.

به گزارش پایگاه خبری جهادپرس،احسان صباغ در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با اشاره به خریداری دو دستگاه  فلاسک لکه‌گیر آسفالت ۱۲ تنی برای نخستین بار در غرب کشور در همدان اظهار کرد: این دستگاه‌ها برای لکه‌گیری و افزایش کیفیت آسفالت‌ریزی خیابان‌ها و کوچه‌های شهر بسیار موثر است.

وی با اشاره به اینکه این دستگاه دارای تجهیزات جانبی اعم از دژبر، غلتک، کاتر، جرثقیل، شعله‌افکن و نازل امولسیون است افزود: برای خرید این دو دستگاه بیش از یک‌میلیارد تومان هزینه شده است.

رئیس سازمان عمران و نوسازی شهرداری همدان تصریح کرد: در فصل زمستان‌ به دلیل فاصله کارخانه‌ها از شهر، انتقال قیر به شهر با مشکل مواجه است، بنابراین آسفالت دمای خود را از دست می‌دهد و در نتیجه آسفالت‌ریزی به خوبی انجام نمی‌شود.

وی با بیان اینکه این دستگاه باعث می‌شود دمای آسفالت حفظ و در نتیجه از کیفیت آسفالت‌ریزی کاسته نشود خاطرنشان کرد: با استفاده از این ماشین مکانیزه بحث لکه‌گیری به صورت علمی در سطح شهر به ویژه در فصل سرما و دمای پایین انجام می‌شود.

صباغ گفت: استفاده از این دستگاه باعث می‌شود در هزینه‌های تمام شده صرفه‌جویی به عمل آید و نیاز کمتری به ترمیم آسفالت‌ معابر احساس شود.

انتهای پیام/۸۹۰۳۳/

دیدگاه شما

آخرین اخبار