5. اسفند 1398 - 23:34   |   کد مطلب: 8312
روابط‌عمومی دانشگاه پیام‌نور همدان اعلام کرد: تمامی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام‌نور این استان برای مقابله با شیوع کرونا ویروس تا پایان هفته جاری تعطیل است.

به گزارش پایگاه خبری جهادپرس،صادقی ذوقی روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: با توجه به ابلاغیه وزیر بهداشت تمامی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور ۱۰ استان از جمله همدان تا پایان هفته تعطیل است.

وی اضافه کرد: تمامی مراکز و واحدها در بخش اداری و آموزشی تعطیل بوده اما ستاد استان دایر است؛ تعطیلی ستاد استان منوط به اعلام تعطیلی اداره ها توسط استانداری است. 

اداره‌کل آموزش و پرورش همدان نیز روز گذشته اعلام کرد: به منظور پیشگیری از بروز و انتقال ویروس کرونا مدارس این استان در روزهای یکشنبه و دوشنبه تعطیل است.

اعزام دانشجویان همدان به مناطق عملیاتی لغو شد

مدیر اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: اعزام دانشجویان این استان در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس لغو شد.

مهدی بابایی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: همه ساله اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اسفند ماه صورت می گرفت و اعزام دانش آموزان نیز به منظور جلوگیری از ازدحام و

ترافیک در مناطق عملیاتی و فراهم بودن زمینه استقرار اقامت دانشجویان، پیش از اسفند یعنی تا بهمن ماه به اتمام می رسید.

مدیر اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه اضافه کرد: بر این اساس اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور بهمن ماه به اتمام رسید اما اعزام دانشجویان که قرار بود  اسفند ماه صورت گیرد لغو شد.

بابایی اظهار داشت: اعزام ۲ هزار و ۲۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجوی فعال در دانشگاه های آزاد، علمی کاربردی، دولتی و علوم پزشکی به مناطق عملیاتی جنوب کشور در دستور کار قرار داشت.

وی گفت:  لغو اردوی راهیان نور به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت دانشجویان بوده است.

در همین ارتباط معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان روز گذشته در جمع خبرنگاران گفت: موارد مشکوک به کرونا ویروس در استان وجود دارد که آمار قطعی آن بعد از تایید آزمایش، به صورت روزانه اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار