30. فروردين 1399 - 9:24   |   کد مطلب: 8546
سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداری همدان گفت: سایت ثبت پیام سامانه 137 از لحاظ نرم افزاری و سخت‌افزاری در حال ارتقا و به‌روزرسانی است که متاسفانه با موج شیوع کرونا کار تا کنون به نتیجه نرسیده است.

به گزارش پایگاه خبری جهادپرس،سایت سامانه ارتباط مردمی شهرداری همدان ۱۳۷ همچنان بسته است" عنوان سوژه‌ای است که در سامانه "فارس من" ثبت شده است.

سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداری همدان در این باره اظهار کرد: از طریق تماس تلفنی شهروندان همدانی می‌توانند مشکلات شهری خود را با این سامانه در میان بگذارند.

سعید خوشبخت با بیان اینکه شرکت پیمانکار سامانه اینترنتی و سایت ثبت پیام مرکز ۱۳۷ در تهران مستقر است افزود: این سایت  از لحاظ نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در حال ارتقا و به‌روزرسانی است که متاسفانه با موج شیوع کرونا کار تاکنون به نتیجه نرسیده است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم در اسرع وقت این امکان برای رفاه حال شهروندان نیز برقرار شود تصریح کرد: در حال حاضر قابلیت‌های موجود در سایت در حال توسعه و گسترش است تا کیفیت و کمیت دسترسی شهروندان نیز ارتقا یابد.

سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداری همدان ادامه داد: از تیرماه سال ۹۸ تا کنون ۱۸۰ هزار ارتباط با سامانه ۱۳۷ برقرار شده که از این میزان بیش از ۳۲ هزار و ۳۹۰  پیام ورودی ثبت شده است.

وی با تأکید بر اینکه از ۳۲ هزار و ۳۹۰ پیام تا کنون ۲۷ هزار و ۷۳۰ پیام به نتیجه رسیده و ۲ هزار و ۵۷۳ پیام در حال انجام و پیگیری است خاطرنشان کرد: به طور کلی ۶۷ درصد پیام‌ها در حوزه خدمات شهری بوده به طور مثال در زمینه بارندگی‌های اخیر، ساخت و ساز غیر مجاز، سقوط درخت و سد معبر اصناف بوده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار