30. فروردين 1399 - 9:29   |   کد مطلب: 8551
دورهمی هیئت پژوهی مدیران شهرستانی با حضور ۱۳ هیئت رزمندگان ثارالله استان همدان بهمراه مسئولین واحد جهادی با محوریت تبیین ابعاد رزمایش کمک مومنانه به فقرا، پنجشنبه ۲۹ فروردین ۹۹ برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری جهادپرس،مصطفی میرزایی مسئول هیئت رزمندگان ثارالله همدان در این جلسه اظهار کرد:
تحلیل صحبت های رهبری قطعا در فعالیت های ما راهگشا خواهد بود، اینکه رهبر معظم انقلاب از کلمه رزمایش استفاده کردند دلیل دارد.
رزمایش در اصل شبیه‌سازی یک شرایط جنگی است و هدف از آن، آزمودن و همچنین آموختن شگردهای جنگی است. شیوه‌های مؤثر هماهنگی و ساماندهی نیروهای رزمنده نیز از دیگر موارد آزمایش در یک رزمایش است.
به نظر میرسد مفهوم رزمایش در این بیانات ایجاد آمادگی و بسترسازی برای یک کار مدت دار است.

 ایشان افزودند: امروز نیاز به حرکت جهادی است و خوشبختانه از همان روزهای اولیه شیوع بیماری کرونا شاهد عملکرد جهادی خدام هیئت رزمندگان ثارالله همدان بودیم.

مصطفی میرزایی ادامه داد: هیئتی‌ها همان‌طور که میان‎‌دار کار فرهنگی و خدمت‌رسانی هستند، میان‌دار سلامت نیز هستند چراکه هیئت، جمعیت عظیم و ظرفیت نهفته‌ای دارد که زیر نظر هیچ دستگاه دولتی نیست و به صورت خودجوش فعالیت دارد اما نیاز است کار به صورت تشکیلاتی انجام شود.

میرزایی خاطر نشان کرد: در پویش میانداران سلامت توسط هیئت رزمندگان در همدان جریان خوبی ایجاد شد که به اجتماع من‌القلوب نزدیک شده چرا که قریب ۲۰ هیئت با ما در حال همکاری و تعامل هستند.

مسئول هیئت رزمندگان ثارالله همدان با بیان اینکه ۴ کارگاه دوخت و خیاطی توسط واحد خواهران این هیئت فعال است، افزود: ۲۷۰ نفر خواهر و برادر در پویش میانداران سلامت ثبت‌نام کرده‌اند که در ماه مبارک رمضان نیز فعال خواهند بود که برای سهولت در کارهای جهادی برای این افراد آشپزخانه مرکزی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی راه اندازی خواهد شد.

ایشان در پایان از رونمایی اپلیکیشن امام حسنی ها ویژه خیرین و نیازمندان توسط گروه رسانه هیئت رزمندگان ثارالله همدان در ماه مبارک رمضان خبر دادند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار