30. فروردين 1399 - 9:20   |   کد مطلب: 8552
فرمانده انتظامي شهرستان "ملاير"از دستگيري دو کيف قاپ و کشف 4 فقره کيف قاپي و کشف اموال مسروقه با تلاش ماموران پليس آگاهي این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جهادپرس،سرهنگ "محمد باقر سلگي "گفت: به دنبال انجام چند فقره کيف قاپي در شهر ملاير، اين موضوع به صورت جدي در دستور کار ماموران پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: طي 10 روز کار اطلاعاتي شبانه روزي و موثر ، سرانجام مخفيگاه افراد کيف قاپ شناسائي و طي هماهنگي با دستگاه قضائي در يک عمليات ضربتي تعداد دو نفر متهم شناسائي شده، دستگير شدند.

اين مقام مسئول در ادامه سخنان خود، افزود: با انجام تحقيقات فني و تخصصي ، دو نفر متهم به تعداد 4 فقره کيف قاپي از شهروندان اعتراف کردند که با کشف اموال مسروقه مانند وجوه نقد، مدارک هويتي و گوشي هوشمند، هر دو متهم تحويل مراجع قضائي شدند .

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير با تقدير از مشارکت شهروندان با پليس به منظور نيل به امنيتي پايدار در جامعه، افزود: در هنگام حمل کيف توجه داشته باشيد که با خودداري از تردد در اماکن خلوت ، کيف خود را به سمت محيط بسته مانند ديوار و منازل گرفته تا امکان سهولت در سرقت کيف براي مجرمان فراهم نشود و همچنين از قرار دادن اشياء قيمتي مانند طلا و جواهرات در کيف خود اکيداً خودداري کنيد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار