2. ارديبهشت 1399 - 13:12   |   کد مطلب: 8576
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مطالبه مردم این است که سیلوی همدان به آغوش مردم و بیت‌المال بازگردد، گفت: طبق آخرین گزارش رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور به زودی سیلوی همدان تعیین تکلیف خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری جهادپرس، امیر خجسته امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگارما در همدان، با بیان اینکه با جدیت پیگیر بازگشت سیلوی همدان به بیت المال هستیم، اظهار داشت: این سیلو که مبلغی حدود ۱۶۰ میلیارد تومان در سال گذشته ارزش داشت، ۱۶ میلیارد تومان به فروش رفته و این اتفاق یک تبانی و زد و بند اقتصادی به حساب می‌آید.

وی با اشاره به اینکه مطالبه مردم و ما این است که سیلوی همدان به آغوش مردم و بیت‌المال بازگردد افزود: طبق آخرین گزارش رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور هر چه سریعتر سیلوی همدان تعیین تکلیف خواهد شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه جلسات مکرری در این راستا با وزیر اقتصاد برگزار شده است، خاطرنشان کرد: هر هفته به صورت ویژه در این راستا پیگیری‌های مکرر صورت می‌گیرد.

وی  ادامه داد:  تعیین تکلیف سیلوی همدان در مراحل نهایی قرار دارد و در اسرع وقت نتیجه با رأی هیأت داوران به سمع و نظر مردم شریف همدان خواهد رسید.

خجسته با بیان اینکه از نظر قانونی نیز حق مسلم کارگران شرکت غله است که در این شرکت شاغل باشند تصریح کرد: تعدادی از کارگران که به دنبال احقاق حق خود بوده‌اند، در حال حاضر بیکار شده که ما با جدیت پیگیر این موضوع هستیم.

وی گفت: کارگران در اداره کار شکایت کرده‌اند که از مسئولان امر انتظار داریم در اولین فرصت پیگیر امور مربوط به کارگران غله همدان باشند.

منبع:فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار