10. ارديبهشت 1399 - 11:52   |   کد مطلب: 8644
فرمانده انتظامي شهرستان "اسدآباد"، از کشف يک دستگاه موتورسيکلت سرقتي ، در نتيجه گشت زني هدفمند و هوشمندانه ماموران گشتي در روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جهادپرس،سرهنگ "افشين ياري"،  در تشریح این خبر گفت: کارآمدي ماموران گشتي در برخورد با جرایم و ساير رخدادهاي انتظامي را ، يکي از بزرگترين موفقيت هاي پليس هاي اجرايي و کوپ به عنوان سر انگشتان پليس دانست و بر صحت عمل آنان صحه گذاشت.

وي افزود: روز گذشته ماموران گشت کلانتري12 جانبازان شهرستان اسدآباد حين گشت زني در سطح شهر ، به يک دستگاه موتورسيکلت فاقد پلاک که به صورت بلاصاحب رها شده  مشکوک شدند که با استعلام از سامانه پلیس مشخص شد، داراي سابقه سرقت است که این وسیله نقلیه به پارکينگ منتقل و تلاش برای دستگيري سارق در دستور کار پليس قرار گرفت.

سرهنگ ياري در بخش ديگري از سخنان خود ، با اشاره به عملکرد يگان هاي تابعه در 48ساعت گذشته ، ادامه داد : در اين مدت علاوه بر دستگيري20 متهم وکشف مقادیری انواع مواد مخدر، 9دستگاه وسائط نقليه مزاحم و متخلف نیز توقيف و روانه پارکينگ شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد در خاتمه با هشدار به مالکان وسائط نقليه ، از آنان خواست: در نگهداري از اموال خود بيشتر دقت کنید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار