18. خرداد 1399 - 13:48   |   کد مطلب: 8968
فرمانده انتظامی استان همدان از کشف حدود ۲۶۰ هزار نخ سیگار قاچاق درهمدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جهادپرس، سردار بخشعلی کامرانی صالح امروز در گفت‌وگو با خبرنگارما با بیان اینکه ماموران  پلیس امنیت اقتصادی با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند یک دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کنند اظهار کرد: این محموله از استان های مرکزی به مقصد شهر همدان بارگیری شده بود.

وی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو حدود ۲۶۰ هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد گفت: در این زمینه یک متهم دستگیر شد ضمن اینکه طبق نظر کارشناسان ارزش محموله مکشوفه ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد گفت: در جریان عملیات دیگری نیز یک دستگاه کامیون باری با بار بیش از پنج تن برنج قاچاق به ارزش ۷۵۰ میلیون ریال در همدان توقیف شد.

وی با بیان اینکه این اقدام ر راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت‌زنی در محور همدان-کرمانشاه انجام شد افزود: پلیس با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم احتکار و قاچاق کالاهای اساسی و ارزاق عمومی مردم مبارزه خواهد کرد.

کامرانی‌صالح از مردم خواست در صورت هرگونه مورد مشکوک موارد را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند و در راستای مبارزه با متخلفان همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار