11. تير 1399 - 10:22   |   کد مطلب: 9187
مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: همزمان با دهه کرامت از گروه های مختلف جهادی فعال در حوزه پیشگیری و مقابله با کرونا تجلیل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری جهادپرس،حجت‌الاسلام روح‌الله نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در ملایر ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت امام مهربانی‌ها حضرت امام رضا(ع) اظهار کرد: این اداره ۶ برنامه محوری را در این ایام در حال اجرا دارد.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ برنامه با همکاری سایر ادارات و نهادها در ایام دهه کرامت توسط اداره تبلیغات اسلامی در حال انجام است گفت: دهه کرامت فرصتی مغتنم برای شناخت و دستیابی به معرفت بیشتر به ائمه اطهار به ویژه حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت رضا(ع) است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه همزمان با دهه کرامت از گروه‌های مختلف جهادی فعال در حوزه پیشگیری و مقابله با کرونا تجلیل می‌شود گفت: تعداد زیادی از گروه‌های جهادی از زمان شیوع کرونا در برنامه‌های مختلف ضد عفونی معابر و خیابان‌ها، جمع‌آوری کمک‌ برای مردم نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا، دفن اموات و.. حضور داشته و فی سبیل‌الله در این راه قدم برداشته‌اند.

وی با بیان اینکه با توجه به شیوع کرونا برگززاری مراسم جشن‌های عمومی و تجمعات مانند سال‌های قبل وجود ندارد گفت: کاروان شادی در چند نقطه شهرستان در شب و روز میلاد امام رضا(ع) با همکاری اداره اوقاف، سپاه و شهرداری و از سوی گروه نورالمهدی در همدان به اجرای برنامه‌های مختلف خواهند پرداخت.

 نجفی اظهار کرد: میزبانی از خادمان قدس رضوی حامل پرچم امام رضا(ع)، دیدار با علما و خانواده‌های شهدا و مبلغان شهرستان، برگزاری برنامه‌های مختلف جشن و سرور در فضای مجازی با همکاری هیات‌های مذهبی، مراسم جشن و مولودی‌خوانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نقاط مختلف شهری و روستایی با حضور 50 مبلغ بومی و طرح هجرت مستقر در مناطق شهری و روستایی از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در ملایر است.

منبع:فارس

 انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار