11. تير 1399 - 10:34   |   کد مطلب: 9191
فرماندار اسدآبادگفت:مهاجرت معکوس در چند روستای اسدآباد آغاز شده و با همه توان از این روند حمایت کرده و زیرساخت های مورد نیاز را تامین می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری جهادپرس،مجید درویشی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگارما اظهار داشت: رایزنی هایی با منابع طبیعی و بنیاد مسکن استان برای اختصاص زمین برای ساخت واحدهای مسکونی در روستای حسین آباد صورت گرفته که به نتیجه آن امیدواریم.

وی اضافه کرد: جمعی از اهالی قبلی این روستا خواهان بازگشت هستند که به دنبال فراهم کردن زیرساخت و امکانات لازم برای زندگی آنها هستیم.

فرماندار اسدآباد گفت: بخشی از زمین های مسکونی روستای حسین آباد به دلیل خالی بودن از سکنه به باغ تبدیل شده و برای جلوگیری از تخریب این باغ ها و تامین زمین مسکونی نیاز به همکاری دستگاه های مربوطه داریم.

درویشی با اشاره به اینکه روستای یاد شده از امتیازهای آب، برق و جاده برخوردار است افزود: پس از واگذاری و تفکیک زمین متقاضیان می توانند کار ساخت و ساز واحد مسکونی را آغاز کرده و مستقر شوند.

به گفته وی مهاجرت معکوس در چند روستای اسدآباد آغاز شده و با همه توان از این روند حمایت کرده و زیرساخت های مورد نیاز را تامین می کنیم.

به تازگی روستای «چشمه بید» از روستاهای این شهرستان با کمک دولت احیا شد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار