3. بهمن 1401 - 8:39   |   کد مطلب: 9573
استاندار همدان اظهار کرد: تکمیل و راه‌اندازی مرکز جامع سرطان و همچنین بیمارستان اکباتان می‌توانند به مردم استان، مراجعه کنندگان استان‌های دیگر و همچنین منطقه خدمات‌رسانی کند.

به گزارش پایگاه خبری قهاوندخبر، علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان روز گذشته در جریان سفر یک روزه محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور به استان، با همراهی وی از مرکز جامع سرطان بازدید کرد و در گفت‌وگو با صدا و سیمای مرکز همدان، گفت: ما بازدیدی از پروژه مرکز جامع سرطان داشتیم که معاون اجرایی  محترم رئیس جمهور دستورات خوبی در راستای تامین اعتبار این پروژه صادر کردند.

وی افزود: از پروژه‌های دیگری که طی ۱۳ الی ۱۴ سال تخریب و باز سازی آن طول کشید، بیمارستان اکباتان است که از ابتدای دولت تا کنون به شکل جدی و جهادی در دستور کار قرار گرفته شده است.

استاندار همدان ادامه داد: عمده اقدامات اساسی این پروژه انجام شده و با دستورات معاون اجرایی رئیس جمهور، تجهیزات و سایر اقدامات این پروژه هرچه سریع‌تر تامین و راه‌اندازی شود.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه دو پروژه‌ای که دهه‌ها طول کشیده تا تکمیل و راه‌اندازی شوند با اقداماتی که در طی این مدت کمتر از یکسال بر روی آن‌ها صورت گرفته، هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری خواهند رسید، تاکید کرد: تکمیل و راه‌اندازی مرکز جامع سرطان و همچنین بیمارستان اکباتان می‌توانند به مردم استان، مراجعه کنندگان استان‌های دیگر و همچنین منطقه خدمات‌رسانی کند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار