13. اسفند 1401 - 11:10   |   کد مطلب: 9580
ادعاهای طرح شده و جنجال‌های صورت گرفته از سوی مراجع ذیصلاح در خصوص افتتاح پل غدیر همدان رد شده و این پروژه آماده افتتاح شده است و در روزهای آتی به بهره برداری می‌رسد

به گزارش پایگاه خبری قهاوندخبر، جار و جنجال‌های برخی از اعضای شورای شهر همدان و چند رسانه زرد، چند ماهی افتتاح پل غدیر را به تاخیر انداخت، امنیت روانی مردم را مخدوش کرد و مشکلات زیادی را به خصوص در زمان بارش برف و بارندگی های اخیر به وجود آورد ولی هم اکنون می توان به صراحت گفت که روسیاهی آن به ذغال ماند.

ادعاهای طرح شده و جنجال‌های صورت گرفته از سوی مراجع ذیصلاح رد شده و پل غدیر آماده افتتاح شده است و در روزهای آتی به بهره برداری می‌رسد .

تیترهای مقایسه ای با متروپل آبادان که به مثابه تیر های جنگ. شانه ای دشمن بود ، در رسانه ای که هنر اصلی آن برجسته کردن حوادث و قتل های فجیع نظیر دختر جوان اهوازی بوده و به همین دلیل توقیف هم سده است ،فقط و فقط بازی در زمین دشمن برای ایجاد یاس و ناامیدی در مردم و شاید هم کاسبی رسانه ای برای جلب چند مخاطب بود

این اقدامات ضد مردمی فقط باعث شد تا اعتماد مردم به رسانه های محلی کم شود ، ذهن آنها نسبت به خدمات مخدوش شده و چند ماه مشکلات آن منطقه پرترافیک و پرتردد ادامه داشته باشد .

در ایامی که شرارت های دشمنان قسم خورده ایران قوی ، وجود داشت و هر اقدام کوچک امیدافذین به شدت تخریب می شد ، افتتاح این پروژه می توانست به امید آفرینی و بازسازی امنیت روانی مردم همدان ، کمک شایانی بکند که متاسفانه گروهی معدود جاهلانه یا شاید هم عامدانه با دشمن همنوا شدند و کاری کردند که حلاوت و شیرینی این اقدام در ذهن مردم ، تلخ شود .

حال مطالبه جدی از مدعی العموم و دستگاههای نظارتی وجود دارد که با کسانی که این همه هزینه به مردم ، کشور و نظام تحویل کرده اند ، برخورد قاطع داشته باشند . تردید نکنید اگر این اقدامات بدون پاسخ بماند یا با اغماض از کنار آن عبور شود ، قطعا سریال این اقدامات ضد مردمی به بهانه های تسویه حساب و… ادامه خواهد داشت .

دیدگاه شما

آخرین اخبار