5. فروردين 1402 - 10:35   |   کد مطلب: 9583
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
شعار مهار تورم، افزایش تولید نشان از تیزبینی رهبر انقلاب دارد
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به نام گذاری امسال با عنوان مهار تورم، افزایش تولید گفت: این نام گذاری نشان از تیزبینی رهبر معظم انقلاب اسلامی دارد.

به گزارش پایگاه خبری قهاوندخبر، سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ با بیان اینکه هرساله مقام معظم رهبری در اقدامی هوشمندانه، برای سال یک شعار محوری انتخاب می کنند، گفت: نام گذاری سال با توجه به مهم ترین موضوعات کشور انجام می شود تا مجموعه نیروهای نظام در راستای رسیدن به هدف مشترک فعالیت کنند.

سردار مجیدی افزود: حدود ۱۰ سال است که رهبر معظم انقلاب، محوریت موضوعات نام گذاری سال را در راستای اقتصاد انتخاب می کنند و این موضوع نشان دهنده توجه ایشان به معیشت مردم است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اقداماتی که مسئولان دولتی، لشکری و کشوری باید انجام دهند حرکت کردن در راستای تقویت اقتصاد است تصریح کرد: یکی از مواردی که رهبر معظم انقلاب توجه ویژه به آن دارند بحث مهار تورم است.

وی ادامه داد: یکی از شاخص های اصلی اقتصاد، مهار تورم است و با مسیری که مقام معظم رهبری نشان دادند باید برای رشد تولید تلاش کنیم تا تورم نیز مهار شود.

سردار مجیدی با بیان اینکه اگر تولیدات را افزایش دهیم قطعا تورم مهار می‌شود گفت: توجه به بحث اقتصاد مقاومتی که پایه و اساس کار است به کاهش تورم کمک می کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان تاکید کرد: همه اقشار جامعه با مسئله اقتصاد مواجه اند در نتیجه کاهش تورم به بزرگتر شدن سفره مردم و بهتر شدن وضعیت معیشتی کمک می کند.

وی با اشاره به مشکل تورم در همه کشورها و همچنین در کشور ما افزود: نام گذاری امسال با عنوان مهار تورم، افزایش تولید نشان از تیزبینی رهبر معظم انقلاب دارد.

سردار مجیدی ادامه داد: امیدواریم با راهکار هایی که کارشناسان اقتصادی و نخبگان برای مهار تورم ارائه می دهند بتوانیم موفق ظاهر شویم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در پایان گفت: سایر مسائل همچون فرهنگ و سیاست نیز مورد توجه همه مسئولان قرار دارد اما اولویت اول کشور، مسئله اقتصاد است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار