6. فروردين 1402 - 10:38   |   کد مطلب: 9585
فرماندار ویژه ملایر گفت: عملیات اجرایی اَبَر پروژه تولید شیشه خودرو با سرمایه‌گذاری بالغ بر هشت هزار میلیارد تومان در روزهای آینده در ملایر آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری قهاوندخبر، سلمان اسماعیلی، فرماندار ویژه ملایر در نشست مشترک شورای اداری استان همدان در دانشکده خوارزمی ملایر با اشاره به پروژه‌های مختلف اجرایی در شهرستان ملایر اظهار کرد: ده‌ها میلیارد تومان پروژه هم اکنون در ملایر در حال اجرا است.

وی به مهم‌ترین پروژه‌های اجرا شده در سال ۱۴۰۱ در ملایر اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی مرکز پرتودهی غرب کشور، پروژه بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی ملایر و نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی ملایر از جمله پروژه‌های بزرگ اجرایی در ملایر هستند.

اسماعیلی با اشاره به اجرای بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری منطقه با ۱۳۱ میلیون دلار سرمایه‌گذاری ارزی و ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری داخلی در ملایر عنوان کرد: عملیات اجرایی اَبَر پروژه تولید شیشه خودرو با سرمایه‌گذاری بالغ بر هشت هزار میلیارد تومان در روزهای آینده در ملایر آغاز می‌شود.

وی با بی‌سابقه دانستن اعتبارات اجرایی در شهرستان ملایر گفت: بیش از ۶ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی در حال حاضر در ملایر در دست اجراست که ۴ هزار میلیارد آن از اعتبارات ملی و استانی و ۲ هزار میلیارد تومان مصوبات سفر رئیس‌جمهوری است.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به مصوبات سفر ریاست‌جمهوری به استان همدان بیان کرد: پروژه بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی ملایر به‌عنوان یکی از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان همدان از مهم‌ترین پروژه‌های شهرستان است که آغاز عملیات اجرایی آن در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ملایر تصریح کرد: باتوجه‌به اهتمام دولت در راستای اجرای این طرح هفت هزار مسکن در ملایر به مردم تحویل داده می‌شود.

اسماعیلی افزود: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۱۳۰۰ هکتار زمین برای الحاق به شهر ملایر الحاق مصوب شده که بیش از ۵۰ درصد شهر مساحت فعلی ملایر است.

وی وحدت و انسجام در ملایر را نقطه قوتی بزرگ دانست و گفت: با وفاق، وحدت، همدلی و خیرخواهی مجموعه مدیران، نمایندگان ملایر، ائمه جمعه و جماعات حرکت پرشتابی برای توسعه شهرستان ملایر در جریان است.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به برگزاری نشست مشترک شورای اداری استان با شهرستان‌ها را در اولین روز کاری سال جدید در ملایر بیان کرد: برگزاری این نشست را جزء ماندگارترین خبرهای رسانه‌ای امسال است که نشان از وفاق، انسجام، همدلی، همراهی و انگیزه بالای مدیران اجرایی، نمایندگان مجلس و ائمه جمعه برای تحقق شعار سال است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار